Bondo Halal VS Bondo Harom

Selasa, 08 Mei 2012

Sayyidina Ali ngendiko mengkene, Rasulullah nimbali aku, mongko aku banjur sowan kanti persepen ono ing daleme, tumuli Rasulullah dawuh marang aku, dawuhe kang bakal katerangake ing ngisor iki :
Ya Ali... sliramu iku tumrap marang ingsun derajate koyo panjenengane Nabi Harun karo Nabi Musa, kejobo saktemene wus ora ono nabi maneh sakwuse ingsun (Nabi Harun iku kakange nabi Musa 'alaihimas salaam). Ya Ali, saktemene ingsun arep wasiat marang sliramu ing ndalem iki dino kelawan piro-piro wasiat. lamun sliramu biso apal utowo ngrekso mongko sliramu bakal dipuji dening Gusti Allah lan manungso, lan mati syahid, lan Gusti Allah bakal nangeake ing sliramu ing  mbesok dino qiyamah hale dadi wongkang 'alim faqih. Ya Ali :..
  • Sopo Wonge mangan bondo halal, mongko bersih agamane, tipis lan lemes atine, dongane ora kaling-kalingan mesti kasembadan.
  • Sopo wonge mangan Syubhat, mongko dadi Syubhat agamane lan peteng atine.
  • Sopo wongkang mangan bondo harom, mongko mati atine, remeh agamane, apes keyakinane, lan ngalingi ing dungane, sitik ngibadahe, ora sinembadan dongane.
  • Naliko Gusti Allah bendu maring wong siji, mongko Allah ngrezekeni wong iku  kelawan bondo harom, Naliko Gusti Allah wis banget bendune, mongko Allah ngutus Syaiton kang supoyo ambarokahi ing rizkine. lan ngancani marang dheweke, lan nungkulake marang Golek dunyo tinggal Agomo, lan nggampangake marang dheweke ing perkoro dunyo sarono mbujuk kanti ngucap : " Allah iku dzat kang Moho Jembar ngapuro duso tur Moho welas.
  • Ora bakal lungo sopo wongkang golek barang harom kanti mlaku, kejobo ono syaiton kang ngancani, lan ora nenunggang kejobo syaiton melu ambonceng, lan ora ngumpul-ngumpulake ing bondo harom kejobo syaiton melu barengan mangan. lan ora nyebut asmanae Allah ingdalem  ing bojone, kejobo syaiton melu anggembuli olehe nggawe anak.
Terjemah Bahasa Indonesia :

Sayyidina Ali berkata demikian : Rasulullah memanggilku, kemudian aku menghadap beliau dalam keadaan sepi di dalam rumah beliau, kemudian Rasululllah bersabda kepadaku, Sabda beliau seperti yang akan di terangkan di bawah ini : "Hai Ali, kamu dengan aku derajatnya sama seperti Nabi Harun dan Nabi Musa, hanya saja sebenarnya sudah tidak ada Nabi lagi setelah aku (Nabi Harun adalah Kakaknya Nabi Musa 'alaihimas salaam).Hai Ali, sebenarnya aku akan berwasiat kepadamu pada hari ini dengan beberapa wasiat, Apabila kamu bisa menghafal atau menjaga wasiat ini, maka kamu akan di sanjung/dipuji oleh Allah dan makhluknya (manusia), dan mati syahid serta Allah akan membangkitkanmu di hari kiamat kelak menjadi orang yang 'alim faqih. Hai Ali..::: ..............
  • Barang siapa memakan harta halal, maka bersih agamanya, tipis dan lembut hatinya, do'anya tidak  terhalangi dan pasti terkabulkan.
  • Barang siapa memakan harta syubhat, maka agamanya menjadi syubhat dan gelap hatinya.
  • Barang siapa memakan harta haram, maka mati hatinya, remeh agamanya, tidak kuat keyakinannya, dan terhalang do'anya, tidak terkabul do'anya, serta sedikit ibadahnya.
  • Ketika Allah murka kepada seseorang, maka Allah memberi rizki pada orang tersebut dengan harta haram, Ketika Allah sangat murka sekali, maka Allah mengutus Syaiton agar supaya memberikan barokah pada rizki orang tersebut, dan menemaninya, menyibukkannya dengan terus mencari harta dunia dan meninggalkan agamanya, serta memudahkannya pada perkara dunia serta membujuknya dengan mengucap : " Allah itu dzat Yang Maha Luas Ampunannya juga Maha Pengasih.
  • Tidak akan pergi seseorang yang mencari harta haram dengan berjalan kecuali ada syaiton yang menemani, dan bila menggunakan kendaraan maka syaiton akan turut membonceng,  dan seseorang yang  mengumpulkan harta haram maka syaiton ikut beserta memakannya, dan ketika seseorang tidak menyebut Asma Allah saat menggauli istrinya, maka syaiton ikut iuran dalam rangka membuat anak.

Sumber : Al bayaanul Mushtofaa fii Washiyatil Mushtofaa.


Free Template Blogger collection template Hot Deals SEO

0 komentar:

Posting Komentar